Wij hebben groot respect voor onze medewerkers en zorgen dan ook goed voor ze. Het effect zien wij terug op de werkvloer: onze mensen zijn tevreden en werken met plezier. Hierdoor binden zij zich aan ons en de plek waar ze werken. Onze opdrachtgevers merken dit in de continuïteit en een goede dienstverlening: alleen met een vast, ervaren en kundig team kunnen wij onze afspraken goed nakomen en aan de verwachtingen voldoen. Een kleine greep uit ons duurzame personeelsbeleid.
Wij vinden persoonlijke aandacht, elkaar kennen en een fijne werksfeer belangrijk.
Wij ontvangen nieuwe collega’s met open armen.
Wij luisteren naar persoonlijke wensen en mogelijkheden
Wij bieden ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden.
Wij voorkomen geestelijke en lichamelijke overbelasting.
Onze lijnen zijn zeer kort met frequente contactmomenten voor een laagdrempelige toegankelijkheid.
De objectleiding geeft complimenten, coacht bij verbeterpunten en maakt tijd voor een persoonlijke praatje
Wij vinden de mening van onze medewerkers belangrijk en vragen gericht naar eigen ideeën en oplossingen.
Wij belonen onze medewerkers bij goede prestaties of slimme ideeën en vergeten ze niet met verjaar-/feestdagen.
SDG hulp aan werkennemers met sociale en financiële problemen.
Openingstijden
Ons kantoor is telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 17:00.
K.v.K. 78157714
De website is gerealiseerd door E-launch | Copyright Schoonmaakbedrijf Netjes 2023